dostman

فکر و حرف های من با دوست من

dostman

فکر و حرف های من با دوست من

تمام فکر و کار های افکارم در اینجا به صورت عمومی ثبت میشود

بایگانی
آخرین مطالب
چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۶ ق.ظ

روز اول قسمت دوم

سلام دوست من 
من دباره برگشتم

راستشو بگم سیگارام داره تموم میشه 4 نخ بیشتر ندارم 
هووووف

چهار نخ بدون بدون پول خرید بسته جدید

تصمیم گرفته بودم ماشین رو روشن کنم و برم تو اسنپ 
خیلی افتضاحه پسر این که برنامه نویس باشی و بری توی یه برنامه افتضاح که قیمتش به ارزش دو هزار تومن نیست بری کار کنی
اگه بخوام میتونم همین برنامه رو تو دو روز کد نویسی کنم

ولی خب  میدونی بدون سیگار موندن سخنه از اونحایی که کار نمیکنم خب میشه گفت که باید همچین کاری رو انجام بدم چون به این باورم که مجبورم سیگار تهیه کنم

دوست من یه چیزی در مورد سیگار بهت بگم

ولی شروع به کشیدن سیگار میکنی یه قاتل حرفه ای رو توی بدنت به وجود میاری میشه گفت خدای شکنجه
ولی مدتی میگذره میفهمی که هولی مولی شت این خدا خیلی بزرگ شده 
ولی بهت حال میده 
وقتی به خودت میای میبینی اون خدا خیلی بزرگ شده الانم اگه بهش نکوتین ندی میزنه داغونت میکنه 

اونجاس باید یا باید ترکش کنی یا باید تغذیش کنی 

الان خودم منم نمیدونم باید باهاش چیکار کنم 
اگه چیزایی نداشتم مسلما داشتم توی کارتون های کنار آشغالا تو خیابون میخوابیدم 

توی کل حسابم دو هزار تومن پول هست خرید یه بسته اینترنت یک روزه با یه ماشین که باکش کلا ده لیتر بنزین داره 

خب میشه گفتش که میشه توی یک ساعت حدود دور بر 10 تومن کار کرد 

یا باید این سیگار رو ترک کنم یا باید ترکش کنم 
به همراه دوست قدیمیم

  • حامد شیخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی