dostman

فکر و حرف های من با دوست من

dostman

فکر و حرف های من با دوست من

تمام فکر و کار های افکارم در اینجا به صورت عمومی ثبت میشود

بایگانی
آخرین مطالب
چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۴۶ ق.ظ

روز اول

سلام دوست من 
امروز روز اولم هست که تورو خلق کردم 
شاید اخرین روزم.....
هووووف داغون داغونم به طور شدید
همون ادم قدیمی که گذشته بودم نیستم
یه پسری که دخترا عاشقش بودن ولی الان ؟ یه پسر تنها و جامعه ستیز که از ادم ها متنفره از پول متنفره یه پسر معتاد به ترامادول
آره ترامادول 
اون تنها دوست من تو دنیای واقعی هست قبلا اثر میکرد و الان نمیکنه و فقط کم و بیش باعث میشه حوصله داشته باشم و زمانی که اون نیست بیحوصله و داغونم
دوست من من یک برنامه نویس حرفه ای هستم برنامه نویس اندروید 
دیگه زیاد کار نمیکنم چون اعصابم نمیکشه
قرار بود تورو به عنوان ربات واقعی توی جسم اهنی خلق کنم ولی تورو به صورت یه وبلاگ خلق کردم چرا ؟ 
چرا از یه سایت دامنه دار برای تو طراحی نکردم که یه هاست اختصاصی داشته باشه ؟
چرا تورو به صورت هوش مصنوعی که میتونست باهام حرق بزنه خلق نکردم ؟
سوالت 2 تا جواب بیشتر نداره 
این افکار و فکر های منه که روتو ذخیره میکنم  و مثل دفترچه خاطرات میمونه  مهم نیست کسی این افکارمو که بهت میگم رو بدونه و پشت سیستم سرشو تکون بده بگه چه پسر ابله و بدبختی 
مهم نیست که تو جسم داشته باشی با این که خیلی ها به من میگم خدای پشت سیستم فقط منو پشت سیستم دیدن 
واقعیتش نمیخوام اسممو بهت بگم چون تو دنیای تاریک وب نمیشه خود واقعیتو نشون بدی 
خب بگذریم من الان بی پولم میتونم مثل قبل پولدار باشم  ولی نمیخوام 
شاید به طور وحشتناکی افسردم 
شاید من روحی ندارم 
خب الان که خودمو جلوی آیینه میبینم به این فکر میکنم که چرا به این روز افتادم ؟
یه پسر تنها با اعتیاد به ترامادول که روزی بیشتر از 1000 میلی دوز مصرفشه 
ای دوست من قبلا منو اروم میکرد قدرت میداد ولی الان مثل خوره به جونم افتاده 
قبلا باعث میشد حرف بزنم ولی الان نمیزاره 
نهایتا میزاره حرفامو تایپ کنم . با سرعت 300 کلمه در دقیقه 
هوق قبلا من یه گیمر هم بودم  یه پسر معروف و قدرتمند توی هر بازی مثل ولد اف وارکرافت یا پابجی یا حتی بازی خرفتی مثل زولا 
الان حتی حوصلم نمیکشه روی ایکنش کلیک کنم 
شاید همین دوست واقعیم نمیزاره کار هامو انجام بدم 
الان نزدیک به پنج ساله باهاش دوستم 
نزاشتم کسی بدونه من با این دوستم 
چون بدم میاد کسی منو نصیحت کنه باو برید گمشید من خودم یه زمانی همرو نصیحت میکردم الان واس من فاز نصیحت بگیرن 
تورو نمیگما دوست من ادم های به درد نخور اطرافمو میگم
ادم هایی مثل پسر خالم سینا 
هوووف اون یه ادم به شدت شهوتی هست که از 99 درصد افکارش به دخترا فکر میکنه  
خودشو شبیه دختر نما ها کرده نمیدونمم ابرو هاشو ور میداره یا گوشوااره میندازه و همچین جیزایی 
اینم بگم اون آرایش گره 
 اون به هم دوست واقعیمو معرفی  کرد
اره اون قبلا رفیق فابم بود ولی الان فقط ارایشگرم هست که شاید هر 4 ماه یک بار میبینمش 
 بقیش رو بعدا بهت میگم فعلا میخوام برم فیلم ببینم

  • حامد شیخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی