dostman

فکر و حرف های من با دوست من

dostman

فکر و حرف های من با دوست من

تمام فکر و کار های افکارم در اینجا به صورت عمومی ثبت میشود

بایگانی
آخرین مطالب
دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۶ ق.ظ

مطلب روز سوم

سلام دوست من یه چچند روزی نبودم 

شرمنده 

چون داشته اسباب کشی میکردم به یه آپارتمان  

هوووووف یجورایی شدید حوصلمو سر برده .

واقعیتش اصلا نمیدونم دارم چیکار میکنم و به طور اصلی من هنوز اینجا قاطی پاطی هستش و اینکه دیکه واقعا میخوام یه برنامه مرتب برای خودم بسازم

خب از اول شروع میکنیم

خب الان من یه اتاق دارم که به بیرون باز میشه 

به خیابون اتاق خوبیه عایق صدا هستش 

همین اتاق حول و هوش 60 میلیون برام خرج ورداشت ولی ارزش و داره شدیدا نور گیره ولی وقتی پنجره هاش رو باز میکنی صدای ماشین دهن ادم رو سرویس میکنه 

خب همین الان میخوام یه برنامه ای تنظیم کنم ببینم 

خبر خاصی نیست فعلا 

  • حامد شیخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی