dostman

فکر و حرف های من با دوست من

dostman

فکر و حرف های من با دوست من

تمام فکر و کار های افکارم در اینجا به صورت عمومی ثبت میشود

بایگانی
آخرین مطالب
پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۲ ق.ظ

روز دوم

سلام دباره دوست من 

دباره برگشتم


الان ساعت تقریبا 9 هستش


دارم سریال اقای ربات میبینم 


هووووف یه سریال هک و برنامه نویسی هست زیاد بد نیست ولی خب میشه گفت خوبه ارزش دیدن داره حدقل مغزم رو اروم نگه میداره 


دیشب تصمیم گرفتم همزمان سیگار و دوست قدیمیم رو ترک کنم


خب میشه گفت در موردش دارم عمل میکنم 

از یه پاک سیگار به 5 نخ رسوندم 

دیروز نگاه کردم تبلیغات درون برنامه ایم داره قدرت میگیره 

کلیک ها رفتن بالا 


دیروز یکی زنگ زد واسه فردا حلسه میخواد بهش برنامه نویسی یاد بدم میخواد بهش گفتم نه و اون گفت هزینه آموزش رو 200 ملیون میکنه 

تو بودی قبول نمیکردی ؟

اهان یادم رفته بود  اینو بگم بیو اینستاگرامم رو عوض کردم 

خخخ جالبش اینحاس اینستاگرامم با 101 کا فالور اصلا برام مهم نیست به هیچوجه شاید هر ماه یکبار میرم اکسپلور میبینم 

نه پستی نه جیزی 

کاهش بتونم این سیگار و دوست قدیدمیم رو ترک کنم جون واقعا به یک تغییر نیاز دارم یه تغییر گنده 

قعلا دوست من من برم بعدا بر میگردم

  • حامد شیخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی